
Schwab + Fluidmaster = Siła tradycji i globalnej wiedzy
Firma Schwab, która od ponad 10 lat działa w ramach międzynarodowej grupy Fluidmaster, rozpoczyna proces odświeżenia swojej marki (rebrandingu).
Choć w Europie jesteśmy dobrze rozpoznawalnym i cenionym partnerem, nadszedł czas, aby naszą historię połączyć z globalną rozpoznawalnością marki Fluidmaster, która łączy nas w ramach idei „Fluidmaster – A Global Family of Brands”.
Nowy wygląd online
Na naszej stronie internetowej można już zobaczyć nowe logo i odświeżoną paletę kolorów – elegancki, ciemnozielony odcień symbolizuje stabilność, innowacyjność i niezawodność. To pierwszy krok w kierunku pełnej modernizacji, którą planujemy w najbliższym czasie.
Co pozostaje bez zmian?
- Nadal jesteśmy partnerem, na którego zawsze możesz liczyć,
- Nasza oferta i jakość pozostają na najwyższym poziomie,
- Wciąż budujemy naszą markę na zaufaniu, innowacjach i wieloletnim doświadczeniu.
Strategia globalna
Ta zmiana jest częścią strategii odświeżenia marki w regionie EMEA, w ramach której marki LIV, SCHWAB i WISA zostają połączone pod jedną globalną marką Fluidmaster. To połączenie daje nam siłę globalnej rozpoznawalności, więcej możliwości rozwoju oraz bliższy kontakt z naszymi użytkownikami i partnerami.
Spojrzenie w przyszłość
Odświeżenie marki to coś więcej niż nowy wygląd – to obietnica na przyszłość.
Pozostań z nami – wkrótce pojawią się nowe treści, nowoczesne doświadczenie online i jeszcze więcej innowacji, które będą odpowiadały na Twoje potrzeby.