Schwab + Fluidmaster = Siła tradycji i globalnej wiedzy

Firma Schwab, która od ponad 10 lat działa w ramach międzynarodowej grupy Fluidmaster, rozpoczyna proces odświeżenia swojej marki (rebrandingu).

Choć w Europie jesteśmy dobrze rozpoznawalnym i cenionym partnerem, nadszedł czas, aby naszą historię połączyć z globalną rozpoznawalnością marki Fluidmaster, która łączy nas w ramach idei „Fluidmaster – A Global Family of Brands”.

Nowy wygląd online

Na naszej stronie internetowej można już zobaczyć nowe logo i odświeżoną paletę kolorów – elegancki, ciemnozielony odcień symbolizuje stabilność, innowacyjność i niezawodność. To pierwszy krok w kierunku pełnej modernizacji, którą planujemy w najbliższym czasie.

Co pozostaje bez zmian?

  • Nadal jesteśmy partnerem, na którego zawsze możesz liczyć,
  • Nasza oferta i jakość pozostają na najwyższym poziomie,
  • Wciąż budujemy naszą markę na zaufaniu, innowacjach i wieloletnim doświadczeniu.
Na ten moment wszystkie produkty, materiały drukowane, wyposażenie punktów sprzedaży oraz materiały komunikacyjne pozostają pod markami LIV, SCHWAB i WISA.
Nowy wygląd jest obecnie widoczny jedynie na stronie internetowej i stanowi pierwszy etap odświeżenia marki.

Strategia globalna

Ta zmiana jest częścią strategii odświeżenia marki w regionie EMEA, w ramach której marki LIV, SCHWAB i WISA zostają połączone pod jedną globalną marką Fluidmaster. To połączenie daje nam siłę globalnej rozpoznawalności, więcej możliwości rozwoju oraz bliższy kontakt z naszymi użytkownikami i partnerami.

Spojrzenie w przyszłość

Odświeżenie marki to coś więcej niż nowy wygląd – to obietnica na przyszłość.

Pozostań z nami – wkrótce pojawią się nowe treści, nowoczesne doświadczenie online i jeszcze więcej innowacji, które będą odpowiadały na Twoje potrzeby.